Sorteren

Reviews over accommodaties in Bali

Geweldig !

Bianca
    14-11-2018

Lief kleinschalig hotel, super personeel

Marjon
    13-11-2018

Geweldig hotel aan het strand met fantastische service...we gaan zeker weer eens terug.

Topvakantie!

Albert
    12-11-2018

Prachthotel, gunstig gelegen in Sanur op loopafstand van de zee.

Gastvrij, mooi luxe hotel, we komen graag terug!

JoVe
    11-11-2018

Zeer gastvrij personeel, goed Engels sprekend, internationaal en uitgebreid ontbijtbuffet, volop keuze.

Elke dag schoonmaak van kamer en schone handdoeken.

Zwembad met prachtig aangelegde tuin en de badlakens liggen klaar 😊, geniet dan ook van de vers bereide fruitsmoothies!

Airco op de ruime slaapkamer en geen geluidsoverlast, kortom...een hotel om terug te komen! 🙂

Super resort

Sandra
    10-11-2018

Lieve mensen op het mercure resort die alles voor je doen. Kamers zijn wat gedateerd maar je bent toch relatief weinig op de kamer. Lekker veel restaurantjes in de nabijgelegen straat of langs het strand. 1 tip, wij wilden graag snorkelen, maar door het eb en vloed getij was de zee overdag vrijwel weg. Wij konden daar niet snorkelen. Was een minpunt en jammer dat we dat van tevoren niet wisten.

Voor de rest veel tempels en bezienswaardigheden gezien. Het ontbijt is goed, voor ieder wat wils.