Hotel The Silver Oaks

Hotel The Silver Oakssterstersterster

9Fenomenaal

India, West Bengal, Kalimpong

Op vakantie geweest naar The Silver Oaks?

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

1 review over Hotel The Silver Oaks

• 9Andrew06-01-2009

Aangenaam hotel met klassieke sfeer.

Tussen iets te veel grijze betonbouw in Kalimpong is dit hotel een aangename uitzondering. The Silver Oaks grijpt terug naar de tijd dat reizen nog een hele belevenis was en een hotel een plek was waar de vermoeide reiziger even op verhaal kon komen. Dat lukt hier aardig. Het begint al met de ligging; aan de rand van het centrum maar rustig, vanaf het terras en de mooie tuin is er een grandioos uitzicht over de stad en het bergachtige landschap. Ook binnen in het hotel is die typisch oud-Britse sfeer aanwezig. Er is een mooie lobby en eetzaal. Overal hangen zwartwit foto’s uit ver vervlogen tijden. De inrichting van de kamers beantwoordt ook aan dit gevoel. Stijlvol en netjes. Een groot aantal kamers heeft bovendien datzelfde grandioze uitzicht. In het restaurant wordt het eten in buffetvorm opgediend. De internetverbinding werkt meestal niet. Dit hotel behoort tot The Elgin groep die ook The Elgin (Darjeeling), Mt.Pandim (Pelling) en Hotel Nor-Khill (Gangtok) in beheer heeft.

Gereisd met partner in oktober 2008

0 tips over Hotel The Silver Oaks