Hotel Capital

1 review over Hotel Capital in het Nederlands

Te doen

folieske
18-2-2010

Ik denk dat er goedkopere logeeradressen zijn met meer geboden kwaliteit, maar wij hadden geen keuze. De dienstbode was zo vriendelijk om voor ons om 4u 's nachts uit z'n bed te kruipen. Het was er berekoud (verwarming denkelijk stuk). Uit de open douche kwam enkel ijswater. De bediende was wel zo vriendelijk om een emmer warm water te halen (maar eer hij op het derde verdiep was gekropen was dat natuurlijk al lauw). We hadden wel een fantastisch uitzicht. Aangezien we slechts enkele dagen in Darjeeling waren best te doen (mits dikke truien en handschoenen).

Gereisd Met partner in april 1996

• Adres1/A, Auckland Villa Gandhi Road 734101
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Capital

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capital in Darjeeling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.