West Bengal

Reviews over accommodaties in West Bengal

sfeervol hotel

peterdev,
    30-6-2013

sfeervol hotel in het centrum van darjeeling. gerund door een tibetaanse familie. vriendelijk en behulpzaam. bij goed weer prachtig uitzicht op de himalaya. onze kamer lag 102 treden hoog.

Gereisd met partner in mei 2013

Prima hotel

Rinus,
    13-8-2012

Het New Elgin Hotel is gevestigd in het voormalige paleis van een maharadja, het ligt tegen een helling in de drukke stad en vanaf het tuinterras heeft men een fraai uitzicht over de stad.

Het hotel wordt omgeven door een hoog hekwerk en de beveiliging is optimaal, de tuin van het hotel is klein maar bijzonder aardig.

Het interieur van het hotel ademt nog de koloniale sfeer van weleer, de service is er dik voor elkaar en het eten is er uitstekend.

Gereisd zakelijk in mei 2010

Top hotel in de wijk Salt Lake City (oost Kolkata)

bjent,
    5-5-2012

Een zeer goed hotel, met een "westerse" standaard. Mooie ruime kamers. zeer attent personeel en een goed restaurant. Ligging is buiten het centrum, maar met taxi of tsjuktsjuk is alles goed te bereiken.

Een goede keuze indien je in Kolkata moet / wilt verblijven.

Gereisd zakelijk in april 2012

Een oase op een plaats van totale armoede

mart,
    12-11-2011

Geweldig hotel. Service nog nooit zo goed meegemaakt. Kamers erg goed! Ik hier 7 dagen gezeten en zekerden aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2010

Deze is goed

folieske,
    23-2-2010

Wij hebben er meer dan 2 maanden verbleven. Goede service, propere kamers, vriendelijk personeel. Dezelfde kwaliteit, maar stukken goedkoper dan de dure klasse. Gaat u op uitstap en verlijft u dan in een ander hotel, dan kan u in dit hotel uw spullen laten opslaan, een gratis service. Kortom, dit hotel is dubbel en dik een aanrader!

Gereisd met partner in maart 1996