Sorteren

Reviews over accommodaties in Uttarakhand

Comfortabel value for money hotel in centrum

Annemiek
    16-4-2017

Grote, schone kamers. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Geweldige plek

Leon
    28-3-2017

Geweldige plek in de natuur. Organiseert safaris in het park. Kamers zijn schitterend, alles werkt perfect. Personeel is heel vriendelijk. Buffetten zijn goed verzorgd.

GEWELDIG

Jan-pieter Janssen
    1-5-2011

bij huize....... is het altijd heel gezellig, ze hebben ruime kamers met 2 persoonsbedden. De ligging is fijn in het dorp dus dicht bij de winkels, het is er altijd rustig, daardoor goed voor mensen die van de rust willen genieten.

Er zijn vele speeltuintjes in de buurt, De mensen zijn geweldig, ze worden geaccepteerd door iedereen.

fantastische plek

Monique Nijs
    30-3-2011

Rishikesh is dé spirituele plek van India. Vele Ashrams en een gezellig en indrukwekkende plaats aan de rand van de Himalaya.De Ganges loopt er dwars door heen en er is veel groen.

Het hotel is goed. Mooie kamers , lekker eten ,ruim opgezet en vandaar loop je zo het centrum in . Een bijzondere plek met het alledaagse Indiaase (spirituele) leven.

Niet al te druk maar een fijne plek om te zijn