Hotel Surya

4 reviews over Hotel Surya in het Nederlands

Geweldig!!

jonathan
11-10-2014

Net, luxueus hotel wat helemaal is opgeknapt. Foto's op deze site niet recent. Kamers zijn mooi, strak, modern naar westerse begrippen ingericht. Massages zijn goed, ontspannen. Zwembad is ruim en heeft een barretje en een kleine ligweide. Ontbijt is prima. Ligging is niet heel centraal, maar je komt voor de Ganges en in die buurt wil je niet overnachten. Je bent met een tuktuk/riksja binnen tien minuten in het centrum.

Gereisd Met partner in juni 2014

mooi koloniaal hotel

Lenneke
15-12-2013

Mooi hotel, helaas niet heel centraal gelegen. Kamers hebben een balkon en goede bedden!

Gereisd Met vrienden in november 2013

een aangenaam hotel

Arija
13-2-2012

Te midden van het drukke hectische Varanasi is Hotel Surya een verademing, een oase. De gebouwen in oud koloniale stijl staan in een halve cirkel rond een goed onderhouden plantsoentje, wat je, gezeten op je balkon, de rust geeft die erg nodig is in zo'n stad. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, kamers goed en schoon. De voorzieningen prettig. Er is een reisbureautje, winkeltjes, kapper en ayurvedische lichaamsverzorging, laundry service en internetruimte. Het restaurant is uitstekend, ontbijt buffet goed. Wij waren heel blij en tevreden in dit hotel.

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Leuk hotel

Lieke
29-11-2011

Mooi gebouw, wel wat achterstallig onderhoud, maar dat is overal in India. Prima kamer, sanitair ook in orde. Wel veel vliegen. Er is een zwembad aanwezig wat er ook goed bij ligt. Ontbijt was uitgebreid en werd ook constant aangevuld. Bar is leuk en prijzen zijn prima.

Gereisd Met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Surya voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surya in Varanasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.