Hotel Radisson

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson in het Nederlands

2008

Zeer goed hotel

Annemarie
3-4-2008

Zeer goed hotel. Echte Radisson! Het lag wel redelijk ver van de ganges af, maar daarentegen was de omgeving wel weer lekker rustig.

Gereisd met partner in april 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson in Varanasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.