Hotel Meraden Grand

4 reviews over Hotel Meraden Grand in het Nederlands

Renovatie gewenst

Familie Geerts
1-10-2012

Redelijk hotel met alle voorzieningen (behalve zwembad). Kamers waren niet perfect proper en bed-/badlinnen moest bij onze aankomst vervangen worden wegens vuil. Het restaurant is netjes en het eten wordt verzorgd opgediend. Zeer ruime keuze aan indische en niet-indische gerechten. Gratis wifi in de lobby. De geluidsdemping van de kamers is ontoereikend om het straatlawaai buiten te houden. Een degelijke renovatie is hier nodig. Eerder drie dan vier sterren waard.

Mooi hotel met goede service!

Charell-b
13-2-2012

Bij aankomst wordt je netjes ontvangen en krijg je een bloemenkrans om, een warm welkom!

Het hotel is mooi en middelgroot. Heeft verschillende ruimtes om te eten en een grote lobby om te wachten of gewoon te zitten en wat drinken te nuttigen. Het eten was goed, het ontbijt ook, maar wel elke dag hetzelfde.

Het personeel is vriendelijk en de kamers mooi schoon!

Was service is aanwezig!

zeker doen

Saskia vd Hoest Pleging
13-3-2011

Prima hotel schoon aardige mensen en heerlijk eten.

warm water en goede bedden.

We hebben een aantal aanbieders voor Meraden Grand voor je op een rij gezet:

Personeel was erg bijzonder service was prima.

De manager zelf belde om te vragen of alles naar wens was.

Een ieder begroet je met een lach, ga hier zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Meraden Grand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meraden Grand in Varanasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meraden Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meraden Grand scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.