Hotel Best Western Premier Holiday Regency

2008

best western

Zakentrip
4-7-2008

Ben ook zakelijk geweest hier en denk ook dat je hier als toerist niet komt. Het is een groots opgezet hotel in klassiek/luxe sfeer. uitzicht vanuit je kamerraam is een groot contrast (hutjes) met de luxe van dit hotel. Kamers worden zeer goed schoongemaakt. ontbijt is niet continental, diner is goed.

Gereisd Zakelijk in juni 2008
2007

dit hotel ligt in een gebied waar niets is te vinden voor

s veerman
20-11-2007

dit hotel ligt in een gebied waar niets is te vinden voor de toerist, wij zijn hier zakelijk geweest, het is het enige fatsoenlijke hotel in Moradabad. Het is een erg schoon hotel en het eten is er veilig voor westerlingen, erg vriendelijk personeel, de airco staat er erg hoog het is daardoor overal koud en het warme water in de badkamer is lauw.

Gereisd Met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Premier Holiday Regency in Moradabad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Premier Holiday Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.