Hotel La Place Park Inn International Lucknow

We hebben een aantal aanbieders voor La Place Park Inn International Lucknow voor je op een rij gezet:

Laatste review

Beoordeling februari 2005

Edwin,
9-10-2005

Beoordeling februari 2005. Voor Indiase begrippen redelijk goed hotel. Het eten is redelijk tot goed, wat karig ontbijt maar het personeel zeer vriendelijk en in staat te improviseren. Kamer en bed zijn i.p. goed, het sanitair laat te wensen over maar volstaat. Het hotel ligt wat decentraal t.o.v. het centrum maar met een taxi snel te bereiken.

1 review over Hotel La Place Park Inn International Lucknow in het Nederlands

2005

Beoordeling februari 2005

Edwin
9-10-2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Place Park Inn International Lucknow in Lucknow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Place Park Inn International Lucknow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.