Hotel Utkarsh Vilas

2,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Utkarsh Vilas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Utkarsh Vilas in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Kijk Uit : kleding verdwenen

Traveller, 24-3-2017

Kwam er bij het volgende hotel op onze rondreis achter dat er in hotel Utkarsh Vilas kleding verdwenen was. Gelijk de gids laten opbellen. Kortom; uitkijken geblazen daar! Wij hadden inclusief ontbijt. Maar het was net of ze daar niet gewend waren om een ontbijt te serveren. Het was dan ook een aanfluiting. Dit hotel is oude vergane glorie. De omgeving van het hotel is een gribus.

Voor één nacht best Oké

Anthony, 9-2-2010

Dit is echt een hotel waar je voor één of twee nachten moet verblijven. Bijvoorbeeld voor een bezoek aan de Taj Mahal. Tijdens ons verblijf hadden wij, en ook andere gasten, veel last van resonantie geluiden van de aggregaat op het dak. Hieraan was helaas niets te doen. Ontbijt is sober maar goed verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utkarsh Vilas in Agra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utkarsh Vilas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Utkarsh Vilas scoort een 2.67 uit 10 op basis van 2 reviews.