IndiaUttar PradeshAgraHotels AgraHotel Trident Hilton Agra

Hotel Trident Hilton Agra

IndiaUttar PradeshAgra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Trident Hilton Agra voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Trident Hilton Agra

• 8Hugo24-11-2017

Een mooi hotel vlak bij de Tai Mahal

Het hotel ligt op een paar km. afstand van de Taj Mahal, is omgeven door een tuin met een binnenplaats/tuin waar zich het zwembad bevindt. De lounge straalt geen 5* uit en is sfeerloos. Onze kamer kijkt uit op de binnenplaats en is ca. 18 m2 en ingericht met een groot 2 pers. bed + nachtkastjes, klerenkast, 2 stoelen met een rond tafeltje en een zitbank met rond tafeltje er aan vast. Verder aanwezig, kluis, wifi, koelkastje, airco en thee/koffie faciliteiten. Vloerbedekking travertin en laminaat en er ligt een kleed op de vloer. Er is geen bureautje aanwezig maar er is wel voldoende verlichting. De warmwatervoorziening om te douchen is een hele puzzel hoe je dit moet instellen. Ontbijt: Redelijk. Diner: We hadden beter verwacht. Ons oordeel: Een aanbevelenswaardig hotel alleen al omdat het zwembad rustig is gelegen in de binnenplaats/tuin.

Hotel Trident Hilton Agra info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij