Hotel Pushp Villa

IndiaUttar PradeshAgra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Pushp Villa voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews

5.8VoldoendeScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Pushp Villa

• 3Familie Geerts01-10-2012

Te vermijden

Absolute afrader. De kamers waren niet proper. Linnen met gaten in en verdachte bruine vlekken. Zeer rumoerig door indische gasten die bijna de ganse nacht door de gangen liggen te roepen. Het hotelpersoneel was verveeld met de situatie maar kon/wou niets doen. Restaurant werd renoveerd tijdens ons verblijf dus wij hebben alleen ontbijt genomen. Centrale ligging. Met moeite drie sterren waard.

• 6N Bischops05-10-2008

rumoerig onverzorgd hotel

Het hotel ligt centraal van de bezienswaardigheden maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kamers zijn ruim maar minimaal verzorgd. Heel rumoerig hotel zeker als men op de bovenste verdieping de kamer heeft d.i.g. met het draaiend restaurant. Eten was goed alsook ontbijt. Personeel slordig en lui.

• 7Erwin12-03-2007

Hal blinkt en glimt, kamers doen wat oud aan. Onze kamer stinkt behoorlijk naar de kooklucht vanuit het restaurant!

Taj Mahal is vanuit de kamer zichtbaar, een beetje verscholen achter wat bomen.

Het kwaliteit van het restaurant is niet zo geweldig en de bediening is een beetje over-ijverig

• 6Martien en Riet24-03-2006

Bij aankomst in het hotel doet de hal meer vermoeden dan het is. De kamers zijn niet schoon doet allemaal wat smoezelig aan. Het restaurant op de hoogste verdieping draait in een uur rond. Het eten, dinerbuffet en ontbijt, is van redelijke kwaliteit. De bediening is matig. Het uitzicht vanuit het restaurant op de Taj Mahal valt tegen, op ruim 1 kilometer afstand blijft het allemaal wat wazig. Wij waren op 6 en 7 maart 2006 aanwezig.

• 7erik08-03-2006

De lobby glimt en blinkt, da kamers iet sminder. Hotel oogt vreemd wat vooral door de lage plafonds in de gangen komt. Uitstekende douche! Het draiiende restaurant op de bovenste verdieping serveert heerlijk eten en uitzicht op de Taj (wanneer de smog niet te hevig is). Het hotel ligt net buiten het centrum, wat het heerlijk rustig maakt.

Hotel Pushp Villa info

Building information