Hotel Grand Agra

IndiaUttar PradeshAgra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Agra voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 1 review

6VoldoendeScore uit 1 review
  • 6Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Grand Agra

• 6Rinie08-11-2011

Gewoon een redelijk maar middelmatig hotel

Hotel Grand Agra - ligt buiten het centrum en aan de andere kant van de stad qua bezienswaardigheden. De buitenaanblik ziet er Indiaanse begrippen redelijk uit, Wij hadden een z.g. luxe kamer en de kamer & badkamer is ruim. Ook was de kamer redelijk schoon, alleen was het raam aan de buitenkant vermoedelijk al een zeer lange tijd niet gewassen en is de inrichting erg sumier. Wel overigens een goeden bed. Het hotel is wel erg gehorig, dit geld ook voor buitengeluiden. Het avond eten in dit hotel is echt op z´n Indiaans. Dus ondefinieerbare prutjes met naan brood. Continentaal ontbijt houd in dit hotel in: zelfde prutjes als het avondeten, of de keuze uit een paar sneetjes oud droog wit brood, met aardbeien jam uit een gezamelijke kom en een kop thee. Verder konden we niet uitchecken voordat iemand je kamer heeft geinspecteerd of alles wel in orde was achter gelaten??? Al met al, als je buiten de deur gaat eten en hier alleen maar slaapt, dan is de prijs / kwaliteit goed in verhouding.

Hotel Grand Agra info

Facilities