Uttar Pradesh

Reviews over accommodaties in Uttar Pradesh

Een mooi hotel vlak bij de Tai Mahal

Hugo,
    24-11-2017

Het hotel ligt op een paar km. afstand van de Taj Mahal, is omgeven door een tuin met een binnenplaats/tuin waar zich het zwembad bevindt. De lounge straalt geen 5* uit en is sfeerloos. Onze kamer kijkt uit op de binnenplaats en is ca. 18 m2 en ingericht met een groot 2 pers. bed + nachtkastjes, klerenkast, 2 stoelen met een rond tafeltje en een zitbank met rond tafeltje er aan vast. Verder aanwezig, kluis, wifi, koelkastje, airco en thee/koffie faciliteiten. Vloerbedekking travertin en laminaat en er ligt een kleed op de vloer. Er is geen bureautje aanwezig maar er is wel voldoende verlichting. De warmwatervoorziening om te douchen is een hele puzzel hoe je dit moet instellen.

Ontbijt: Redelijk.

Diner: We hadden beter verwacht.

Ons oordeel: Een aanbevelenswaardig hotel alleen al omdat het zwembad rustig is gelegen in de binnenplaats/tuin.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Leon,
    25-3-2017

Prachtig hotel in een voormalig fort. Je verblijft in een soort museum. Zeer vriendelijk en correct personeel. Leuk om het plaatsje net buiten het fort in te lopen.

Gereisd met partner in maart 2017

Dichtbij Taj Mahal

Frank,
    20-1-2015

Iets afgelegen, maar zeer luxe en keurig verzorgd hotel. Keurige kamers met badkamers. Alles netjes schoon. Wel iets kille uitstraling en dit geldt ook voor het personeel achter de balie. Ontbijtbuffet perfect in orde!

Gereisd met vrienden in december 2014

Geweldig!!

jonathan,
    11-10-2014

Net, luxueus hotel wat helemaal is opgeknapt.

Foto's op deze site niet recent. Kamers zijn mooi, strak, modern naar westerse begrippen ingericht.

Massages zijn goed, ontspannen. Zwembad is ruim en heeft een barretje en een kleine ligweide.

Ontbijt is prima.

Ligging is niet heel centraal, maar je komt voor de Ganges en in die buurt wil je niet overnachten. Je bent met een tuktuk/riksja binnen tien minuten in het centrum.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima hotel

jonathan,
    11-10-2014

Goede locatie, net iets achter de drukke weg, maar dichtbij restaurants.

Goede stijlvolle kamers.

Zwemwater was vies, de handdoeken bij het zwembad worden niet gewassen waardoor je een vuile handdoek krijgt.

zwembad zelf was een beetje verwaarloost, terwijl het groen goed was bijgehouden. voor het zwembad moet je het hotel uit, waardoor je in je bikini een kleine 25 meter over straat moet lopen.

Gereisd met partner in juni 2014