Hotel Jenneys Residency

Hotel Jenneys Residency

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Jenneys Residency voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jenneys Residency in het Nederlands

2005

Stadshotel

Yvonne
3-10-2005

Stadshotel. Kamers beschikken over alle faciliteiten, maar zijn gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Het zwembad is redelijk groot en schoon, maar er zijn geen ligbedden beschikbaar, wel plastic stoeltjes. Het eten in het restaurant is goed. Uitgebreide menukaart aanwezig.

Gereisd Anders in Mon Oct 03 2005 16:41:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jenneys Residency in Tiruchirapalli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jenneys Residency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.