Sorteren

Reviews over Pondicherry

Comfortabel hotel in hartje Pondicherry

Gonda Muijskens
    26-1-2017

Een heerlijk, comfortabel hotel in hartje Pondicherry. Nette kamers, heerlijk bedden, lekker eten, prachtig zwembad op het dak en gastvrij en vriendelijk personeel.

Tijdens onze bouwreis naar India met Habitat for Humanity een week lang in hotel Atithi mogen verblijven. De uitstekende lunch op onze bouwlocatie werd eveneens verzorgd door het hotel. Na een vermoeiende en emotionele dag op de bouwplaats heerlijk 'thuis' komen in Atithi.

Het team van hotel Atithi is bijzonder betrokken bij onze bouw. Twee maal is een delegatie van Atithi naar de bouwplaats gekomen om mee te helpen bouwen.

Special thanks to Front Office Manager Ansari Thamimul for his hospitallity and building with us for two days.

prima hotel, met zalig eten

rpj.meijer
    7-5-2015

Prima hotel. Goed gelegen, erg vriendelijk personeel, schoon, super lekker eten en een heerlijk zwembad op het dak. Aanrader!

Mooi gelegen en verzorgde resort

Dirk
    11-8-2014

Aan de zee gelegen hotel met alle accommodatie (incl. zwembad). Het hotel is verzorgd en biedt een smakelijk en lekker menu aan. WiFi is er inbegrepen in de prijs.

prachtig hotel

walterschaerl
    26-3-2012

Schitterend gelegen vlak bij de zee .Prachtige tuin. Supervriendelijke staff Lekker eten .Een aanrader

gunstig gelegen top accommodatie

ronaldhenrich
    5-1-2012

Ligt net buiten drukken indiase deel van de stad in rustige straat en tevens vlak bij de boulevard. Feitelijk een grote villa met koloniaal ingerichte kamers.

Restaurant op binnenplaats, kamers prachtig ingericht.

Pondicherry scoort een 7,8 uit 10, op basis van 7 reviews