Sorteren

Reviews over Madurai

Goed hotel

givago
    25-5-2015

Modern hotel met mooie lounge,vriendelijk en behulpzaam personeel.Goed onderhouden ruime kamer met kleine badkamer,goede airco maar geen frigo of minibar.

Ontbijt en diner zijn redelijk goed,maar 's morgens lang in de rij om brood te toasten.Ligt op 3,5 km van de "Meenakshi tempel"

Lekker dichtbij!!

Ivo
    22-5-2013

Het hotel ligt goedgelegen; zeer dicht bij het tempelcentrum. Airco's deden het goed en de kamers waren zeer schoen.

Modern hotel

Francis van Jette
    11-3-2013

Modern hotel op tien minuten met de riksja van het Meenakshi-tempel-complex. Ruime en moderne kamers. Uitstekend avondmaalbuffet en ruim ontbijtbuffet. Gratis wifi en te betalen internet.

heerlijk rustpunt middenin de stad

ronaldhenrich
    5-1-2012

Luxe hotel, feitelijk een kleinschalig bungalowpark. Diverse kamers hebben klein buiten zwembad. Luxe badkamer en uitstekend ingerichte kamers. Uitstekende service en prima eten.

prima hotel voor enkele nachten

Margriet & Fer
    14-11-2010

Het hotel is zijn sterren meer dan waard. We hadden een beetje last van verbouwingen in het hotel, maar dat woog niet op tegen de goede kamers en het voortreffelijke eten en de prettige service.

We durven dit gerust aan te bevelen!!

Madurai scoort een 7,7 uit 10, op basis van 7 reviews