Reviews over Coimbatore

Prachtig hotel

givago,
    2-6-2015

Prachtig hotel met mooie inkomhal,vriendelijk personeel en goede bediening.Ruime propere kamers met goede airco,minibar,safe,tv,haardroger en koffie en thee benodigdheden.

Lekker ontbijt en diner buffet.Zwembad.

Prima zakenhotel voor 1 of meerdere overnachtingen

D.,
    24-4-2012

Prima zakenhotel, niet echt iets voor touristen, maar prima als je op doorreis bent. Er is een zwembadje, maar ik zou er niet in gaan zwemmen. Er zijn maar 2 ligstoelen. Wel prima handdoeken service. Er zijn 3 prima restaurants. The Afghan is heel erg goed en fijn buiten, bij het zwembad.

aardig doorgangshotel

ronaldhenrich,
    5-1-2012

Ligt vlak bij station in rustig deel van winkelstraat. Geen geluidsoverlast, veel winkels dichtbij. Forse kamers, eten met name ontbijt erg gericht op lokale bevolking,

Coimbatore scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews