Hotel Savera

3 reviews over Hotel Savera in het Nederlands

middenmoot in Madras

rieng1968
7-9-2009

Gelukkig maar 1 nacht geboekt in dit hotel waar letterlijk alles smerig en plakkerig is, de kamers zijn oud en versleten en er zit bovendien ongedierte op de gangen en in de kamers. Badkamers zijn goor, overal zwrte plekken van de schimmel en haren in de badkuip. Spiegel te vies om door te kijken, zelfde voor de ramen in de kamers die werkelijk te smerig zijn. Eten in de hotels is redelijk, 3 restaurants ontdekt die open waren en de ontbijt en lunch bufetten zijn goed en heel uitgebreid. helaas veel dingen koud. maar als je je beperkt tot Indiaanse dingen dan is het eten goed. Personeel is vriendelijk en bereid dingen uit te leggen. wij kregen goede hulp bij het vinden van wat winkels. Ik zou er geen tweede keer boeken. voor een nachtje is het wel uit te houden. Bedden waren in ieder geval schoon wat op zicht weer een belangrijk punt is. Tuktuk en bus is makkelijk te vinden vanaf hier.

Gereisd Zakelijk in Sat Apr 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Bijna 2 maand in dit hotel verbleven

Airco
2-4-2007

Bijna 2 maand in dit hotel verbleven. Min een club room nemen, de mindere kamers zijn te vuil en afgedankt. 4 restaurants aanwezig (op 1e verdiep is er één bijgekomen). Laundry service is prima (dag nadien alles terug). Internet op kamer (wireless). Ruiten van kamers zijn wel mega smerig. Dicht bij Marena beach en klein shopping center. Algemeen: ok

Gereisd Zakelijk in juli 2006
2005

Goed stadshotel in het centrum van Chennai

Yvonne
3-10-2005

Goed stadshotel in het centrum van Chennai. Kamers zijn comfortabel ingericht. 3 restaurants aanwezig, waarvan 2 à la carte. Uitgebreide buffetten, zowel 's ochtends als 's avonds. Zwembad is behoorlijk groot en schoon. Er zijn maar 4 ligbedden.

Gereisd Anders in oktober 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Savera voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savera in Chennai (Madras), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.