Sorteren

Reviews over accommodaties in Tamilnadu

Indrukwekkend

Julie Maessen
    17-11-2018

Het is een prachtige plek met hele lieve eigenaren. Ook is het personeel heel vriendelijk en legt je heerlijk in de watten! Echt een aanrader als je zowel het echte binnenland van India wil zien maar ook lekker wil genieten van prachtige natuur vanuit je luie stoel op de veranda!

Comfortabel hotel in hartje Pondicherry

Gonda Muijskens
    26-1-2017

Een heerlijk, comfortabel hotel in hartje Pondicherry. Nette kamers, heerlijk bedden, lekker eten, prachtig zwembad op het dak en gastvrij en vriendelijk personeel.

Tijdens onze bouwreis naar India met Habitat for Humanity een week lang in hotel Atithi mogen verblijven. De uitstekende lunch op onze bouwlocatie werd eveneens verzorgd door het hotel. Na een vermoeiende en emotionele dag op de bouwplaats heerlijk 'thuis' komen in Atithi.

Het team van hotel Atithi is bijzonder betrokken bij onze bouw. Twee maal is een delegatie van Atithi naar de bouwplaats gekomen om mee te helpen bouwen.

Special thanks to Front Office Manager Ansari Thamimul for his hospitallity and building with us for two days.

Ongeloofelijk, misschien teveel

Ran
    20-12-2016

Heel bijzonder complex. Gigantisch hotel, extreme luxe. Prijs is voor India hoog. Veel restaurants in alle smaken, met goed tot zeer goed eten. Service is geweldig. Wel aankomen en vertrekken per taxi, want in de direct omgeving is niet veel interessants.

prima hotel, met zalig eten

rpj.meijer
    7-5-2015

Prima hotel. Goed gelegen, erg vriendelijk personeel, schoon, super lekker eten en een heerlijk zwembad op het dak. Aanrader!

Prachtig gelegen aan de Golf van Bengalen

Francis van Jette
    11-3-2013

Het hoofdgebouw en de bungalows liggen in een ruim resort aan de Golf van Bengalen. De kamers zijn heel ruim, de maaltijden hebben plaats onder de vorm van een groot buffet. In de tuin is er een groot, goed onderhouden olympisch zwemdok. Betalend wifi.