2 reviews over Hotel Tashigang Resort in het Nederlands

mooi hoog gelegen

peter
1-7-2013

prima hotel, mooi hoog gelegen maar toch vlak bij dorp yuksom. beetje verlegen personeel. lunch en diner moeten ongeveer 1.5 uur van te voren worden besteld. prima kamer, met balkon.

Gereisd Met partner in juni 2013
2008

Beste hotel in Yoksum

Arnout Broer
27-5-2008

Beste hotel in Yoksum. De kamers doen wat depressief aan en is er veel stuk. Vraag een kamer met balkon, kun je lekker buiten zitten met schitterend uitzicht.

Verder prima hotel, goede service en lekker eten. Grote mooi onderhouden tuin bij het hotel waar je lekker buiten kunt eten.

Gereisd Met partner in Tue May 27 2008 19:47:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tashigang Resort in Yuksom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tashigang Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.