Hotel Mount Narsing

2008

Bovenop een berg

Arnout Broer
27-5-2008

Bovenop een berg. De weg ernaartoe is bijna niet te vinden! De ligging is schitterend en prima plek om vroeg op te staan en de zonsopgang te zien.

Knappe hutjes, alles van hout en mooie tuin eromheen. Service is traag en niet bijzonder goed. Maar ja, je kunt ook nergens anders heen! Eten wat de pot schaft en wij vonden de pot vrij smakeloos. Ook de 'Dal Bhat'

Gereisd Met partner in mei 2008

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Mount Narsing

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mount Narsing in Ravangla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mount Narsing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.