Reviews over Pelling

Hemelse plek

M. Manders,
    4-1-2011

Het hotel is prachtig gelegen op een heuvel met weelderig begroeide hellingen nabij het beroemde Pemayangtsi klooster. gebouw en interieur geven de indruk van een oud Engels landhuis, omgeven door een mooie tuin.

De service is prima en op de kamer is niets aan te merken, diner en ontbijt zijn uitstekend.

Bij helder weer heeft men vanuit de kamers een schitterend uitzicht op de besneeuwde Himalaya toppen.

Vriendelijk hotel op een super lokatie.

Andrew,
    6-1-2009

Op het mooiste plekje rond Pelling ligt dit aangename hotel. Wat is er mooier dan vanuit het hotel te mogen uitkijken op de witte toppen van de Himalaya? Het uiterlijk van het hotel is niet bijzonder. Maar binnen is de sfeer en aankleding prettig. Het personeel komt uit de omgeving. De Australische manager is voornamelijk bezig met het opleiden van deze mensen. Toerisme is relatief nieuw hier, de verwachtingen van de westerse klanten zijn niet altijd even duidelijk en daarbij komt nog het taalprobleem. Echter, hun goede wil staat buiten kijf en dat maakt het allemaal tot een plezierige ervaring. Alle keurige kamers hebben zicht op de Himalaya. Overige gasten zijn voornamelijke groepsreizigers. Het buffet is westers met een lokaal tintje. De buren van het hotel zijn het Pemayangtse klooster en de Rabdentse ruïnes. Op dit rustige plekje is van geluidsoverlast geen sprake. Het is daarom wellicht een ideale lokatie om tijdens een vermoeiende rondreis een welkome rustdag in te lassen.

Pelling scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews