Reviews over Gangtok

prachtig gelegen

peter,
    12-7-2013

mooi gelegen hotel op een heuvel met uitkijk op gangtok.

gerund door een tibetaanse familie. mooie ruime en schone kamers met modern sanitair en een klein balcon. op het terrein een eigen groente- en bloemenkwekerij. prima gegeten. wifi aanwezig

Prettig verblijf

Rinus,
    20-1-2011

Het hotel ligt even buiten Gangtok tegen een helling met een prachtig uitzicht over een dal.

Er heerst een ongedwongen sfeer, de service is uitsteken en ontbijt en avondeten zijn eveneens prima.

Het hotel word omgeven door een fraaie terrassentuin.

No-nonsense hotel.

Andrew,
    6-1-2009

Dit hotel ligt in de buurt van het Lower Damovar Ropeway Station. Ietsje buiten het centrum dus. Dat is niet echt bezwaarlijk. Vanuit de hotelkamer kijk je uit op die kabelbaan, een gedeelte van de stad en een stuk het dal in. Tenminste, als je een kamer aan de voorzijde van het hotel treft. Want er zijn ook kamers zonder noemenswaardig uitzicht. De hotelkamers zijn uitzonderlijk ruim. Eindelijk eens plaats om twee koffers te parkeren. De inrichting is redelijk bij de tijd. De sfeer is een beetje kil/zakelijk. Dit hotel richt zich naast buitenlandse toeristen ook op toeristen en zakenmensen uit India. Dat verklaart dan gelijk waarom het eten van het buffet een stuk pittiger gekruid is dan in hotels waar doorgaans alleen westerse reizigers te gast zijn. Er zouden internet-faciliteiten moeten zijn maar die bleken al geruime tijd defekt. Conclusie: een prima non-nonsense hotel maar de sfeer van Sikkim proef je er niet (behalve dan in het eten…).

Prima hotel in de hoofdstad van Sikkim

Arnout Broer,
    27-5-2008

Prima hotel in de hoofdstad van Sikkim. De mensen lopen zich de benen uit het lijf voor je. De manager is erg aardig en regelt alles voor je.

Eten wat de pot schaft en dat is erg goed, zij het erg Westers. Er komen ook redelijk veel welgestelde Engelsen hier.

Heeft eigenlijk maar 1 nadeel: het ligt langs een drukke weg. Ontzettend veel herrie van al het getoeter en 's-avonds de grote vrachtwagens. Jammer!

Gangtok scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews