Sorteren

Reviews over accommodaties in Sikkim (Sikhim)

prachtig gelegen

peter
    12-7-2013

mooi gelegen hotel op een heuvel met uitkijk op gangtok.

gerund door een tibetaanse familie. mooie ruime en schone kamers met modern sanitair en een klein balcon. op het terrein een eigen groente- en bloemenkwekerij. prima gegeten. wifi aanwezig

mooi hoog gelegen

peter
    1-7-2013

prima hotel, mooi hoog gelegen maar toch vlak bij dorp yuksom.

beetje verlegen personeel. lunch en diner moeten ongeveer 1.5 uur van te voren worden besteld. prima kamer, met balkon.

Schitterende ligging

Rinus
    21-8-2012

Dit hotel is schitterend tegen een helling gelegen boven het dorp Lachen waarop men een prachtig uitzicht heeft, het wordt omgeven door een boomgaard en een bijzonder aardige hellingtuin.

Kamers, service en maaltijden zijn van een hoog niveau, de kamers en het restaurant liggen in verschillende gebouwen op terrassen tegen de helling en daarom moet men soms wat trappen lopen, gebruikers van dit hotel moeten dus wel goed ter been zijn.

Het hotel ligt op ongeveer 3000 mtr. hoogte

Mooie ligging

Rinus
    21-8-2012

Het fraaie hotel is gelegen op een hoogte van 2800 mtr. aan de noordzijde van het dorp langs de weg naar Yumtang Valley en is omgeven door een majestueuze bergwereld.

Comfort en service zijn meer dan uitstekend en ook de maaltijden in buffetvorm waren uitstekend.

Het hotel is een uitstekende uitvalsbasis om het noordoosten van Sikkim te verkennen.

definitely go for it

SRINIVASAN
    2-12-2011

good hotel at the affordable rate. Nice hospitality and care.