Hotel Taj Lake Palace

IndiaRajasthanUdaipur

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Taj Lake Palace voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews

10FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Taj Lake Palace

• 10Jenny09-04-2014

Awesome Place to Stay

Hotel Taj Lake Palace in Udaipur is one of the best hotels I have ever stayed. We chose to stay at this hotel on the recommendation of our tour operator. I have seen many top class hotels Taj Lake Palace is unique. Hotel staff was friendly and did everything possible to make our stay at the hotel an unforgettable experience. Bar, Swimming Pool and all 3 restaurants were great. Indian food was amazing, they make sure that the spice level suits to our taste. Planning to come here again at the year end.

• 10Carla09-06-2013

Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Het Lake Palace hotel in Udaipur is een van de mooiste hotels van de wereld. Op onze fietsreizen komen we regelmatig in de meest gore hotels van de wereld terecht. Dat is één van de zeer weinige nadelen van het reizen per fiets. Om dit te compenseren heeft mijn vriend Eric mij, als verrassing, vier nachten in het Lake Palace hotel getrakteerd. Ik weet niet hoeveel het hem gekost heeft, maar het was geweldig! Alles klopte! We waren de eerste fietsers die in het hotel overnachtten en dat hebben we geweten ook :-). Elke dag werden we door het personeel verrast. Eerst met een upgrade naar een mooiere kamer, daarna een brownie-taart met fietsje erop, popcorn en cola bij de dvd die we bestelden, en de laatste nacht mochten we in de mooiste kamer van het hotel slapen, die van de maharadja zelf!

• 10Rik Van Acker21-08-2007

Dit schitterend Maharadjapaleis (18de eeuw) drijft als een eiland in Lake Pichola. Ronduit schitterend ingericht. Service van een zeldzaal hoog niveau. Onze kamer bood een magnifiek uitzicht op het daartegenover gelegen City Palace.

Hotel Taj Lake Palace info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij