Hotel Kumbha Palace

1 review over Hotel Kumbha Palace in het Nederlands

Fijn hotel

Linda
    21-2-2013

Het is wel even trappenlopen en zoeken, maar dit hotel ligt vlak naast het city palace in het centrum van Udaipur. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en helpt je met het tillen van de bagage. Ze hebben hier computers met internet. De kamers zijn zeer goed te doen.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Kumbha Palace

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kumbha Palace in Udaipur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kumbha Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.