Hotel Jagat Niwas Palace

Hotel Jagat Niwas Palace

8.7Fantastisch

India, Rajasthan, Udaipur

Op vakantie geweest naar Jagat Niwas Palace?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jagat Niwas Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jagat Niwas Palace

• 2018
      8Karin Zurstrassen09-11-2018

Romantisch boutiquehotel aan het meer

Beste middenklasse hotel in Udaipur, idem restaurant, zelfs echt bruinbrood bij het ontbijt, een rariteit in India! Hebben eind 2018 een klein zwembadje bijgebouwd op de hoogste etage.

Alleen gereisd in oktober 2018

• Oude reviews

9Karin Zurstrassen27-03-2008

Ik ben in 1986 de eerste keer als low budget reiziger in dit centraal gelegen kleinschalig romantische hotel aangekomen, toen was het het beste middenklasse hotel wat er was, nu zijn de kamerprijzen gestegen, maar ik kom er nog altijd om te dineren, inmiddels ben ik al 8 x in India geweest, en nog steeds staat dit hotel op nr. 1 in de inmiddels betere middenklasse groep. Het restaurant heeft een prachtige setting, en wordt ook zeer goed vermeld in de reisgidsen.

Alleen gereisd in november 2005

• 9Ria Nossin11-12-2005

Dit Heritage Hotel was voor ons echt een topper. De ligging aan het Pichola meer was geweldig! Het is een beetje moeilijk te vinden, want je moet door allerlei smalle straatjes om er te komen.Onze kamer "de luxe" was ruim met mooie badkamer,alleen het geluidsoverlast van het restaurant er vlak boven en het duivengekoer hield ons uit de slaap.De volgende ochtend konden we tegen betaling een suite"lakeview" krijgen en zijn we verhuisd. Wat een schitterende suite met zitje aan het meer, aparte dressingroom en grote badkamer. Het is dus de moeite waard gelijk bij reservering een suite te vragen! Het restaurant was gelegen op een hogere verdieping, half open, veel muggen, goede ambiance, prima eten en goede service(wel tafel reserveren!). Het hotel heeft geen zwembad, wel een dakterras met zitjes en adembenemend uitzicht op het meer en het Lake Palace Hotel.

Gereisd in december 2005

Hotel Jagat Niwas Palace info