Hotel The Pugmark

Kleine hotelsWeer vandaag34°26°

We hebben een aantal aanbieders voor The Pugmark voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Pugmark in het Nederlands

2005

Dit hotel was bijzonder plezierig, keurig onderhouden met

Ria Nossin
13-12-2005

Dit hotel was bijzonder plezierig, keurig onderhouden complex met geschakelde bungalows in prachtige tuin. Ligging vlakbij het tijgerreservaat Ranthambore NP. De kamers waren schoon, goede bedden, mooie badkamer en een terras. Goed zwembad, alleen maar 6 ligbedden en 1 zitje met 4 stoelen, een beetje weinig, maar wij hebben er wel gebruik van kunnen maken.De tijgersafari's, die vanuit het hotel vertrekken 's morgens en 's middags [duur ca 4 u] hebben wij van te voren met de hotelreservering via de reisoranisatie geboekt. Waren heel leuk met 50% kans om een tijger te zien. Wij hebben er helaas geen een gezien, maar de meeste gasten in het hotel wel, maar die hadden meer safari's gemaakt, wij maar 2.De kwaliteit van de maaltijden was goed, alleen de temperatuur liet te wensen over. De brandertjes onder de buffetmaaltijden deden het niet altijd goed!

Gereisd Anders in december 2005

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenPaardrijden

• AdresNear Village Sherpur, Khilchipur 322001(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pugmark in Ranthambore Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pugmark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.