Reviews over Ranthambore Nationaal Park

Een klein paradijs

John
    24-5-2011

Khem Villas is een werkelijk schitterende accomotie, het is echt een genot om hier te zijn, de verschillende type kamers zijn werkelijk van alle gemakken voorzien en het personeel is zeer vriendelijk. Het is echt een oase van rust op een klein half uurtje rijden van de Ranthambore Park.

rustig hotel

koi1206
    2-1-2011

zeer stil en rustig hotel, eten zowel 's morgens als het avodneten vieken goed mee

Dit is een prachtige plek! Knus,je voelt je er meteen thuis

Caroline Torenstra
    27-3-2008

Dit is een prachtige plek! Knus,je voelt je er meteen thuis.Rustig maar toch niet te stil.Gezellig om met andere reizegers in de mooie ruime tuin de dag door te nemen.Wat het eten betreft,zo veel keus en het smaakt heerlijk,alleen de lentil gerechten voor mij LIEVER NIET!! Er blijft genoeg keus over.

De kamers prima, goed ingericht met royaal zitje,ook op je balkon 2 stoelen en tafeltje met verlichting, geen koelkast.

Service prima,Zeer vriendelijk Na de middagsafari koffie thee en koekjes zo veel je wilt.

Enigste nadeel is de trein die een paar kilometer verderop s'nachts voorbij dendert met het voordurende hoorn geluid ,de tweede nacht hoor je het niet meer zo erg het went blijkbaar snel.

En het belangrijkste, van de 4 safaries 3 keer een TIJGER gezien,Waarvan 1 keer heel dichtbij!

Dit is een aanrader! veel plezier

Er is weinig comfort in de16 lodges van het “Tiger Moon In

Beun Kamiel
    31-3-2007

Er is weinig comfort in de16 lodges van het “Tiger Moon Resort”. In het kleine restaurant kregen we weinig variatie en in de kamers sliepen we op een flinterdunne matras op een plank. Goddank viel het sanitair wel mee. In het kleine park kregen we het gezelschap van langoerapen, eekhoorntjes, hagedissen, veelkleurige vogels, en… vunzige honden

Wat een heerlijke plaat som bij te komen

erik
    8-3-2006

Wat een heerlijke plaat som bij te komen. Mooie grote kamers of een bungalow in de tuin. Een zwembad, een bar in de tuin, drie maal daags erg lekkere buffetmaaltijden, luie stoelen in de tuin om naats het zwembad wat te lezen of vogeltjes te kijken. Zelfs wie niet op "safari" gaat kan heerlijk tot rust komen hier. Het hotel zat in een pakket, weet dus niet wat het precies per nacht kost.

Ranthambore Nationaal Park scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews