Hotel Fort Chanwa

Hotel Fort Chanwa

2 reviews over Hotel Fort Chanwa in het Nederlands

Groot, tot hotel omgebouwd fort

Lex
10-5-2014

Groot tot hotel omgebouwd fort in de buurt van Jodhpur. Ruime, klassiek ingerichte kamer. Dito badkamer. Goed restaurant en zwembad. Op het hotelterrein vind je binnenplaatsen, torentjes, waterpartijen, stallen en gangetjes. Het dakterras biedt uitzicht over het dorpje en de Tharwoestijn. Vanuit het hotel worden paardrijd- en kamelentochten door de omgeving georganiseerd.

afgelegen groene oase nabij de Bisnoi dorpen

Joost en Lut Van Laere
15-3-2010

prima locatie voor Bisnoi maar ook dichtbij een lawaaierige spoorweg!

vriendelijk personeel,mooie tuin en animatie 's avonds.

maar buiten het hotel (Luni) niet veel te beleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Chanwa in Jodhpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Chanwa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.