Hotel Royal Orchid Central

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Orchid Central voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Royal Orchid Central in het Nederlands

Aanrader in Jaipur

Familie Geerts
1-10-2012

De buitenkant van het hotel lijkt redelijk banaal, maar de nette kamers en restaurant maken alles goed. Het personeel is uitzonderlijk in de weer om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het restaurant is één van de betere dat we op onze rondreis in Rajasthan hebben mogen genieten. Centrale ligging maar met voldoende geluidsdemping voor het verkeer op de straat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Orchid Central in Jaipur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Orchid Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.