Hotel Fortune Park Bella Casa Jaipur

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fortune Park Bella Casa Jaipur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fortune Park Bella Casa Jaipur

• 9Ronald Koenders27-11-2010

Mooi hotel, maar prijzig

Het Bella Casa hote ligt vlakbij het vliegveld van Jaipur, en 13 km van het centrale plein bij het 'Paleis der Winden' van Jaipur. Het is een luxe hotel, waar ook vaak Indiaase zakenmensen komen. De kamers zijn mooi, schoon en modern ingericht - Koelkast, airco, LCD TV, schrijftafel, zitje. De bedden zijn uitstekend. De badkamer is eveneens goed en alles is schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is inclusief, echter voornamelijk Indiaas. Het hotel heeft op het dak een zwembad, dat er niet erg schoon uitzag. Dat kan er echter ook aan gelegen hebben dat we er eind november waren en het zwembad niet veel meer werd gebruikt. Ook begint het hotel wat tekenen van achterstallig onderhoud te tonen.

Voor de rest een heel goed hotel, maar erg prijzig: 8500 Rupee (135 euro) per nacht.

Een rit naar het centrum per taxi kost 550 Rupee (9 Euro) en per Tuktuk 150 Rupee (2,40 Euro)

0 tips over Hotel Fortune Park Bella Casa Jaipur

0 vragen over Hotel Fortune Park Bella Casa Jaipur