IndiaRajasthanJaipurHotels JaipurHotel Chandragupt Jaipur

Hotel Chandragupt Jaipur

IndiaRajasthanJaipur
3OnvoldoendeScore uit 1 review

3OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 3Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Chandragupt Jaipur

• 3Charell-b13-02-2012

Fort Chandragupt; nooit meer!

Dit hotel zat bij onze reis, georganiseerd door een reisorganisatie, maar was de slechtste van de hele reis!

De kamers zijn klein, vies, KOUD!! en verouderd!

Na klagen bij de receptie, zeiden ze dat we misschien een andere kamer zouden krijgen in de avond. Dit vonden we onredelijk (het was namelijk 1 uur smiddags).

Na contact op te hebben genomen met onze reisorganisatie, kon het hotel ineens binnen een uur een nieuwe kamer regelen. Na 1,5 uur te hebben gewacht, naar de receptie toegegaan en gevraagd of de kamer klaar was, en ja.. We werden naar een kamer gebracht die 1 slag groter was, even vies en verouderd! We accepteerde het niet.

Met koffers en al zijn we naar beneden gegaan om te melden dat we naar een andere hotel wilde gaan. De receptie smeekte om niet weg te gaan en bood ons de suite aan. Deze was groot, maar nog steeds vies en verouderd. We hebben eieren voor ons geld gekozen en we accepteerde de kamer. Maar blij dat we weg konden! Dit hotel nooit meer!

Hotel Chandragupt Jaipur info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met