Hotel Heritage Hotel Braj Bhushanjee

2 reviews over Hotel Heritage Hotel Braj Bhushanjee in het Nederlands

Bijzonder

Peter Berkers
12-8-2012

Bundi is een bijzondere plek. Je kunt er ongestoord rondlopen, een verademing. Een prima stadje om lekker bij te komen. Wij hebben oa fietsen gehuurd. Eten deden we schuin aan de overkant. je waant je soms in "the planet of the apes".

Gereisd Met partner in juli 2012
2005

Dit Heritage Hotel had een geweldige ligging, met uitzicht

Ria Nossin
10-12-2005

Dit Heritage Hotel had een geweldige ligging, met uitzicht op het Palace. We hadden eerst een kamer aan de straatzijde gekregen, maar na korte tijd bleek dat er veel lawaai was. We hebben gevraagd om een rustigere kamer en we kregen dat zonder probleem en hadden toen uitzicht op het paleis. De bedden waren wat hard, maar dat hebben wij in diverse heritage hotels ervaren. Ze hebben geen boxspring bedden, maar een harde plank onder de matras, dus dat is even wennen. De inrichting is mooi en sfeervol. De gehele inrichting van het hotel is prachtig met veel muurschilderingen, lampen en foto's. Vooral het restaurant is decoratief. We hebben er heerlijk en sfeervol met kaarslicht gegegeten, geen keuze van gerechten, iedereen kreeg hetzelfde maar de kwaliteit was prima. De plaats Bundi was een verademing, geen gezeur van verkopers aan je hoofd, prima om doorheen te lopen!

Gereisd Anders in december 2005

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Heritage Hotel Braj Bhushanjee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heritage Hotel Braj Bhushanjee in Bundi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heritage Hotel Braj Bhushanjee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.