IndiaRajasthanBikanerHotels BikanerHotel Laxmi Niwas Palace

Hotel Laxmi Niwas Palace

IndiaRajasthanBikaner

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Laxmi Niwas Palace voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Laxmi Niwas Palace

• 10Tonnie en Fillie31-03-2012

Sprookjesachtig hotel!

in één woord: Wauw!!! We sliepen in de royal suite, avondmaal was superromantisch!

• 10Grietje18-10-2009

Echte aanrader!

Prachtig in een grote tuin gelegen hotel. Ligt wel iets buiten Bikaner maar met een taxi of bemo prima te bereiken. Ontbijten in een koloniale ontbijtzaal, dineren in de mooie binnentuin met dans en muziek, kaartje leggen of snookeren in de jachttrofeeën kamer of gewoon lekker genieten in de tuin!

• 9Natasja05-09-2008

Uniek hotel

Laxmi Niwas Palace hoort bij de Heritage groep en is een unieke accommodatie. Het paleis wat ooit is bewoond door Maharadja's heeft de sfeer van toen zeker nog kunnen behouden. Enorme kamers, alles nog in de stijl van toen maar met de moderne vereisten! Zeer vriendelijk en beleefd personeel. Het ligt wat verder van het centrum van Bikaner, maar met een taxi / riksja / prive-chauffeur (de laatste hadden wij) kom je overal waar je zijn moet. Wij hebben hier 1 nacht geslapen en vonden het erg bijzonder.

• 9de vries25-01-2008

alleen moest ge hier goed opletten. hadden massage geboekt voor 2 personen van elk een halfuur en bij het afrekenen hield men zich niet aan het afgesproken bedrag. zware discussies!! uiteindelijk hebben ze dan toegegeven.

Hotel Laxmi Niwas Palace info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij