Reviews over Bharathpur

Logeren in een voormalig paleis

Lex,
    2-5-2014

Laxmi Vilas is een tot hotel omgebouwd paleis, gebouwd in 1887 voor de jongere broer van de toenmalige Maharaja Ram Singh. In de kamers heeft de tijd stilgestaan. Het interieur is 'antiek'. Aan het hotel is een goed restaurant verbonden. Het zwembad is geweldig.

Very beautiful!

masja,
    10-2-2010

Een paleis zoals je ze alleen in India ziet en dat blijkt je hotel te zijn, super!!

Schitterend maharadjapaleis-hotel

Anne Joosen,
    9-12-2008

Laxmi Vilas Palace is een omgebouwd maharadjapaleis met hele ruime kamers en grote badkamers. Veel antieke meubels en een hemelbed. Via leuke trapjes kom je bij de kamer, die is afgesloten met een dubbele deur en een groot hangslot. Gezellige binnenplaats onder de blote hemel. Prima service en heerlijk eten.

Bharathpur scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews