Aparthotel Seasons

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Seasons voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Seasons in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastisch gegeten

Ivo
28-8-2013

Sowieso is een apartement-hotel super gezellig maar het eten maakte het nog beter! Het hotel beschikt over iets van 5 of 6 restaurants met hun eigen specialiteiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Seasons in Pune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.