Hotel Sun N Sand Mumbai

Hotel Sun N Sand Mumbai
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sun N Sand Mumbai voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sun N Sand Mumbai in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Mooi hotel bij Juhu Beach

Joost
27-2-2015

Mooi, verzorgd hotel. Kamers zijn ruim en netjes, geen wifi

De airco in de ontbijtruimte staat veel te hard. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Personeel zou vriendelijker moeten zijn. Enkel de obers aan het zwembad en in de Kababhoek zijn vriendelijk en behulpzaam. De receptionist en bellboy waren alles behalve vriendelijk toen we aankwamen.

Al bij al geen slecht hotel maar er zijn betere in die buurt.

leuk toeristen-hotel

C. Geerdink
24-8-2009

zakelijk bezocht...hotel was verder netjes en verrassend goed restaurant...ligging aan zee (zou in zee niet gaan zwemmen, lijkt me niet fris) en redelijk achteraf in buurt met veel winkeltjes.

prima hotel met goede sfeer

Jack
2-4-2009

gelegen aan de zee, redelijk schoon strand. gelegen in een gezellige volksbuurt met marktjes, tempels etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun N Sand Mumbai in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun N Sand Mumbai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun N Sand Mumbai scoort een 7.83 uit 10 op basis van 3 reviews.