Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residency Fort Mumbai voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Residency Fort Mumbai in het Nederlands

Ivo
29-8-2013

Dit is een (redelijk duur) maar fantastisch hotel! Het ligt middenin het financiele hart en veel dingen zijn op loopafstand (o.a. Gateway of India en het museum). De kamers zijn wel een tikkeltje klein maar het luxe en moderne badkamer maakt dit helemaal goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een oase van rust in de hectiek van Mumbai!

Carla
30-5-2013

Ontzettend vriendelijke ontvangst. We hadden een kamer gereserveerd en kregen er een die niet zo mooi lag (reclamebord voor het raam). Het was totaal geen probleem om van kamer te wisselen. Dit hotel ligt super centraal en de receptionisten die wij troffen waren ontzettend behulpzaam en deden alles met veel humor. Heerlijk ontbijt, aardige bediening en mooie kamers. Kortom: top!

Gereisd Met partner in december 2012

Modern hotel en centraal gelegen

RMR
28-12-2012

Mooi modern hotel, centraal gelegen tussen de Gateway of India en het Victoria station. Zelf zaten we in een bijgebouw van het hotel met een grote en schone kamer.

Gereisd Met partner in Thu Dec 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel in mooi Mumbai

stephan muller
15-3-2009

The Residency Hotel in het Fort district is een goede plek om te verblijven in Mumbai. Er is geen zwembad of tuin, het ligt aan een vrij drukke straat, maar het is een perfecte uitvalsbasis als je Mumbai echt wilt leren kennen. Permanente staff aanwezig, dus goed beveiligd, zeer schone kamers met airco (een must in deze stad)en t.v., goede roomservice met lekkere en betaalbare gerechten. Tevens wasservice voor bezwete kleding, voor een lage prijs. Mumbai is een drukke maar bijzondere stad; je ziet er ellende maar ook zeer veel mooie dingen. Als je van hectiek buiten houdt en rust op je hotelkamer dan kun je in dit hotel zeer goed terecht. Verder verwijs ik graag naar de Lonely Planet om alles uit deze stad te halen. Prijzen per nacht per persoon tussen € 18,00 en € 25, 00. Zeker `n aanrader.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residency Fort Mumbai in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residency Fort Mumbai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.