Hotel Rama Krishna

1 review over Hotel Rama Krishna in het Nederlands

prima betaalbaar stadshotel

wageveld
19-11-2009

Gelegen in de drukke levendige volkswijk Vile Parle, niet ver van de vliegvelden Santa Cruz, een prima uitvalsbasis om een paar dagen te acclimatiseren.

Te wennen aan de overweldigende drukte, de geluiden, geuren en kleuren van het land en de miljoenenstad Mumbai in het bijzonder.

Service perfect met wel vijf in en in nieuwsgierige 'bell boys'die zodra je je kamer in of uitgaat al je doen en laten observeren en becommentariseren (vermoed ik).

Niet te beroerd om een heerlijke Kingfisher te halen voor je, met pinda's.

Propere kamers voorzien van douche en toilet,AC en wapper, restaurant met uitgereide menukaart south Indian cuisine, ook hot breakfasts.

Met taxi of tuktuk is "heel" Mumbai te bereiken, Railwaystation Vile Parle East op vijf minuten wandelen, ook 's avonds een druk en levendige wijk..

Heerlijk, last van blijvend "Fehrnweh" als ik er aan terug denk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rama Krishna in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rama Krishna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.