Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Royal Palms voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Plaza Royal Palms in het Nederlands

Op eerste zicht mooi hotel en mooie kamers

Maarten Ve, 31-3-2006

Op eerste zicht mooi hotel en mooie kamers. Het eten was op zich degelijk maar niet wat naar de standaarden van een 5 sterren hotel.

Jammer dat personeel zo corrupt is. Iedereen van onze groep (+-50man) werd opgelicht met de telefoonrekening die vaak 3x het aantal gebelde minuten was. Op zich ging het naar onze standaarden niet om zoveel geld en de meesten betaalden dan ook na wat morren. Maar 3 mensen die principieel weigerden te betalen kregen gewoon security op hen afgestuurd en werden nog beledigd ook nog.. Absoluut geen correct hotel en dus ook absoluut geen aanrader. Europese hotelketens zijn op dit punt wel correcter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Royal Palms in Mumbai (Bombay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Royal Palms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza Royal Palms scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.