Hotel Bentley's Hotel Mumbai

IndiaMaharashtraMumbai (Bombay)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bentley's Hotel Mumbai voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 5 reviews

4.2OnvoldoendeScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Bentley's Hotel Mumbai

• 7Riaz J. C.29-06-2010

good

reasonably priced friendly hotel at close proximity to most tourist places in south bombay.

• 6Jan en Christien06-02-2010

Verdient een opknapbeurt!

Het hotel staat beter aangeschreven dan het in werkelijkheid is. De kamers zijn 'out of date', vochtig en gehorig. Het enige voordeel van dit hotel is de centrale ligging t.o.v. veel bezienswaardigheden.

• 4Anita26-12-2007

Wij hebben in een dependance van het hotel overnacht. Aan de doorgaande weg. Vanaf 0600 uur niet meer geslapen vanwege het verkeer. We hadden alleen ontbijt wat we naar 1x niet meer genomen hebben en heerlijk buitenshuis hebben ontbeten. De bedden waren verschrikkelijk hard.

• 3Lisette02-11-2007

Verschrikkelijk hotel, slecht onderhouden. Snap werkelijk niet dat het zo goed aangeschreven staat in Lonely Planet. Kamers en bedden waren vochtig. De planten groeiden op de muren. De vloeren waren ronduit smerig, alsmede het beddengoed. En als klap op de vuurpijl hadden we noch warm noch koud stromend water.

• 1Agnes van der Voort14-07-2006

In de Lonely Planet aangegeven als een hotel waarvan de beste kamers gelijk staan aan een midrange hotel. Echter: voor je binnenkomt moet je door een walm van urinelucht, de receptionisten zijn bijzonder onvriendelijk; de kamers zijn groot maar vies; de kamer, lakens en handdoeken roken smerig, muf. Dan is een prijs van INR 1700 veel te veel! Het enige positieve is de ligging (Colaba, vlak bij Gateway of India), maar in die buurt zijn veel betere hotels te vinden,misschien iets duurder maar met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding.

Hotel Bentley's Hotel Mumbai info

Veilig betalen met