We hebben een aantal aanbieders voor Tala voor je op een rij gezet:

Reviews over Tala

Geweldige plek

Leon,
    28-3-2017

Mooie ruime kamers. Personeel zeer vriendelijk. Safaris aanrader. Echt een geweldige plek.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantastisch klein hotel

Anne Joosen,
    17-12-2008

Hotel Tiger Den Resort in Umaria ligt vlakbij de hoofdingang van Bandhavgarh National Park. Met een open jeep met chauffeur en begeleider van het park ben je in enkele minuten in het park, waar je hele grote kans tijgers ziet. Wij hebben van de 6 safari's 3 keer tijgers gezien! Het is een klein hotel/lodge met schattige huisjes met veranda's, die bijna allemaal uitzien op een mooie tuin. Het resort ligt vlakbij wat eenvoudige winkeltjes. Ze hebben een echt perfecte service door ontzettend vriendelijke mensen. Het eten is er prima. Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in oktober 2008