Hotel Surya

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Surya voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Surya in het Nederlands

Goed logeren in een leuke stad.

J.J. Stoof
29-3-2009

Het Surya hotel is prima om te logeren.

De kamer en douche zijn van voldoende niveau voor de prijs die je betaald.

Er is een fraaie tuin met terras aanwezig.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Aan de overkant van de weg kun je overheerlijk

ontbijten, lunchen en dineren in Italian Restaurants

MEDITERRANEO.

Pizza's, pasta's en carlic als apparatiefje, heerlijk.

Heerlijk plek voor een paar dagen Khajuraho

Ria van Eijk
3-3-2009

Hotel Surya is een prima hotel als je in de nabijheid van winkels en de tempels wilt zitten.De kamer waar wij zaten was wel gehorig maar in ons geval gaf dit niet onze dochter zat naast ons konden vanaf ons bed met elkaar praten alleen niet echt prettig als je naast vreemden zit maar andere kamers hadden dit probleem niet. Tempels nog geen 5 min. lopen. Tegenover zit restaurant Mediterraneo wat wij al kenden van Jaipur echt heerlijk eten ontbijt lunch en diner top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surya in Khajuraho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.