Pension Villa Jacaranda

Pension Villa Jacaranda

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jacaranda voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Villa Jacaranda in het Nederlands

2007

VJ is een guesthouse op de zuidklif van Varkala

Geke & Loek
9-9-2007

VJ is een guesthouse op de zuidklif van Varkala. 4 ruime kamers, heel schoon, mooie badkamers met echt heet water, gastvrije eigenaar en vriendelijke staf, uitstekend ontbijt, geserveerd op je eigen terras of balkon. Diverse kamers hebben uitzicht op de Arabische Zee. Rustig gelegen, ca. 5 minuten van het strand, 15 minuten van de noordklif, 20 minuten van Varkala. Een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in september 2007

Pension info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Jacaranda in Varkala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.