Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Bed and Breakfast Karthika Plaza Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Karthika Plaza Resort voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Bed and Breakfast Karthika Plaza Resort

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Karthika Plaza Resort in Varkala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Karthika Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.