Hotel Abad Harmonia Ayurveda Beach

HotelWeer vandaag29°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Abad Harmonia Ayurveda Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Abad Harmonia Ayurveda Beach in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

rustig gelegen prachtige tuin

louisvdlinden
14-3-2014

Hotel ligt rustig in Chowara, 5 minuten lopen van het strand met zeer sterke onderstroom, dus niet geschikt om te zwemmen. Het is een fantastische plek, mooi zwembad, prachtige ruime kamers met dito balkon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abad Harmonia Ayurveda Beach in Trivandrum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abad Harmonia Ayurveda Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abad Harmonia Ayurveda Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.