Hotel Coffee Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Coffee Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Coffee Inn in het Nederlands

The place to be in Kumily!!

Diana
31-1-2010

Dit is een fantastische plek om te overnachten in Kumily. Het hotel ziet eruit als een bouwwerk uit de Efteling. De kamers zijn geweldig, je kunt kiezen uit een boomhut, cottages in de tuin of luxe kamers in het gebouwtje zelf. Het is er rustig, er zijn prachtige uitzichten op het park, je ziet buffels en zwijnen in de tuin ... De buurman (Go Wild) kan prima uitstapjes regelen, beter dan de plaatselijke vvv, zoals een tripje naar een spice plantation of een jeepsafari. Zij kunnen ook het wassen van je kleding regelen en in ons geval hebben ze een taxi geregeld naar de volgende bestemming.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Coffee Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coffee Inn in Thekkady, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coffee Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.